مشخصات پاوربانک خوب

ساخت وبلاگ

میزان mAh دستگاه هایی که می خواهم آنها را شارژ کنم چقدر است؟

رتبه بندی mAh دستگاه شما هنگام تصمیم گیری در مورد نوع شارژر قابل حمل برای خرید مهم است. تمام بررسیهای مربوط به پاور بانک ما با یک جدول مفید ارائه شده است تا به شما نشان دهد چند بار قادر خواهید بود تا محبوب ترین دستگاه ها را شارژ کنید. برای دیدن رتبه بندی mAh در دستگاه خود ، این نمودار را در زیر بررسی کنید!
پاور بانک چند بار می تواند دستگاه من را شارژ کند؟

این به ظرفیت دستگاه شما و شارژر قابل حمل بانکی / قابل حمل کم می شود. پاوربانک با ظرفیت آن اندازه گیری می شود که در میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت ساعت) خرید پاوربانک adata ای دیتا رتبه بندی می شود. به طور کلی هرچه رتبه mAh پاوربانک یا شارژر قابل حمل شما بالاتر باشد ، قدرت بیشتری برای شارژ دستگاه های شما خواهد داشت. یک قانون خوب این است که به رتبه بندی mAh دستگاه هایی که می خواهید شارژ کنید ، نگاهی بیندازید و یک پاور بانک خریداری کنید که دارای امتیاز برابر (ترجیحاً بالاتر) باشد.

به عنوان مثال ، آیفون 6 باتری دارای 1810 میلی آمپر ساعت است. Anker Astro E1 دارای ظرفیت میلی آمپر ساعت 5200 است. این با اطمینان می تواند تلفن شما را باتری 100٪ شارژ کند. با این حال این یک علم دقیق نیست ، عواملی در نظر گرفته شده است از جمله می توان به درجه راندمان خرید پاوربانک ژیپین و وضعیت باتری در دستگاهی که شارژ می کنید ، اشاره کرد. درباره ظرفیت واقعی باتری یک پاوربانک بیشتر بخوانید.

مجموعه ارقام زیر می تواند به عنوان راهنمای خشن برای اینکه چه نوع ظرفیت شارژ یک پاور بانک ممکن است به شما بدهد ، استفاده شود.
بار شارژ دستگاه
رایانه لوحی رتبه موبایل تلفن همراه
2000mAh تقریبا 1 شارژ کامل تقریبا 25٪
5200mAh تقریبا 2 بار کامل 50٪
10000mAh 4 شارژ کامل حداقل 100٪ شارژ کامل
آیا پاوربانک و یک شارژر قابل حمل هم یکسان هستند؟

آنها یکی و یکسان هستند. شارژر تلفن قابل حمل ، باتری خارجی ، مهم نیست! اگر این باتری است که شما می توانید بدون استفاده از سوکت دیواری برای استفاده از دستگاه با باتری خود استفاده کنید ، یک پاور بانک است.

راهنمای خرید پاوربانک

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 13:13